Aktualności 2019

Maj – Wyjazd do  Szczecina

10 maja o godzinie 7:30 mieliśmy zbiórkę pod zegarem na dworcu głównym we Wrocławiu. Całą grupą pojechaliśmy do Szczecina. Na miejscu byliśmy około godziny 12. Udaliśmy się do szkolnego schroniska młodzieżowego CUMA. Po odłożeniu bagaży poszliśmy zwiedzać miasto. Następnie udaliśmy się do pałacu młodzieżowego gdzie odbyła się nasza pierwsza próba. Powodem wyjazdu do Szczecina, był ponowny udział w festiwalu teatralnym Kontrapunkt. Tym razem poza udziałem w paradzie mieliśmy jeszcze jedno zadanie. Całą parada szła na plac gdzie była scena. Na tej scenie występować miały dwie grupy cyrkowe. Jedną z nich byliśmy MY! Zaprezentowaliśmy nasz prawie sześcio minutowy występ oraz dwie krótsze scenki. W naszym występie wykorzystaliśmy to, że nasza grupa ma posługuje się również językiem migowym. Na początku naszego występu, każdy z nas przedstawił się widowni po migowemu. Bardzo się nam podobało, mieliśmy kontakt z większą widownią, którą była dookoła sceny. Po zakończeniu wszystkich występów poszliśmy na obiad. Udało nam się jeszcze trochę pozwiedzać Szczecin.

Kwiecień – Występ w Kinie DCF, Wrocław ul. Piłsudskiego -rozpoczęcie uroczystości związanych z Dniem Mamy.

Marzec – Wyjazd do Budapesztu/Węgry

Marzec – Wyjazd do Krakowa

10 marca 2019 pojechaliśmy do Krakowa imprezę pt.
Best of Toruk Avatar Cirque Du Soleil

Jechaliśmy białą Toyotą autostradą A4. Podróż trwała prawie cztery godziny. Po drodze zatrzymaliśmy się na stacji aby zrobić sobie przerwę. Na miejsce dojechaliśmy około godziny 13. Na miejscu zostaliśmy ugoszczenia pysznymi naleśnikami. Mieszkał tam również chłopczyk, który zakochał się w diabolo. Po godzinie udaliśmy się na Tauron arena, gdzie miało odbyć się przedstawienie. Byliśmy 30 minut przed czasem i mieliśmy okazję obejrzeć scenę. Było bardzo dużo efektów co nadało spektaklowi magiczny efekt. Jako grupa cyrkowa, spodziewaliśmy się wiele sztuczek cyrkowych, których niestety nie mieliśmy okazji zobaczyć. Występ przedstawiał akrobatyczną interpretacje filmu Awatar. Trwał on dwie godziny pomiędzy którymi była krótka przerwa. Najciekawszym momentem była chwilą, w której na scenę wyleciał wielki Toruk. Ogromny ptak, który zrobił na wszystkich duże wrażenie. Podczas powrotu złapała nas wielka ulewa. Wróciliśmy do Wrocławia o godzinie 23. Było super.

Luty – Wyjazd integracyjny do Wałbrzycha.

Luty – Bierzemy udział w profesjonalnym filmie!

100 lecie odzyskania niepodległości przez Polskę.

Z okazji stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę, nakręciliśmy dwa super filmy cyrkowe. Plan filmowy był w elektrowni w Siechnicach pod Wrocławiem. Z samego rana, zaraz po zbiórce wyjechaliśmy 3 samochodami na miejsce. Przywitał nas bardzo miły Pan, który zaprowadził nas do miejsca gdzie czekał na nas operator kamery z całym swoim profesjonalnym sprzętem. Pierwszy film był z okazji stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę. Mieliśmy niesamowite stroje, które nawiązywał do czasu w którym ogłoszono niepodległość. Zdjęcia przedstawiały, czas oczekiwania na tą wspaniałą wiadomość ogłoszoną w gazecie. Film zakończył się wspólnym szaleństwem i radością wraz z elementami nowego cyrku. Kolejnym filmem była nasza promocja. Film typowo cyrkowy pokazujący naszą grupę oraz nasze umiejętności. Był to bardzo pracowity dzień, zakończony wypadem na pizze i powrotem do domu.

Zobacz film z występu, dobrze oddaje klimat.
Zobacz więcej:https://warsztatycyrkowe.eu/?page_id=2091.

Styczeń – WOŚP, zebraliśmy ponad 2500 zł. !!

Aktualności 2019

Listopad 2018

Wyjazd do Warszawy:

Po udziale w Brave Kids Together dostaliśmy zaproszenie do POLSKIEGO RADIA , do programu 3 w Warszawie. Do stolicy pojechaliśmy już dzień wcześniej aby zdążyć następnego dnia na poranną audycje na żywo, gdzie udzieliliśmy wywiadu. Odpowiadaliśmy na wiele pytań dotyczących projektu, atmosfery panującej podczas zajęć, współpracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Zostalśmy również poproszeni o zaśpiewanie jednej z piosenek, którą nauczyła nas grupa z Ukrainy aby pokazać słuchaczom radia Trójki nastrój i klimat panujący na naszym spektaklu. Jeszcze tego samego dnia wróciliśmy pociągiem do Wrocławia. Poznaliśmy Wojciecha Mana. Było super.

Październik 2018

Brave Kids Together

W październiku zeszłego roku razem z dziećmi ze szkoły dla niesłyszących i sałabosłyszących we Wrocławiu, wzięliśmy udział w pierwszej edycji Brave Kids Together. Uczestniczyły w niej dzieci z niepełnosprawnościami. Przez tydzień ciężko pracując stworzyliśmy jeden z naszych najlepszych spektakli, który zaprezentowaliśmy na deskach TEATRU POLSKIEGO we Wrocławiu. Mieliśmy okazję zaprzyjaźnić się z dziećmi z: Gruzji, Rumunii, Ukrainy oraz z Polski. Wspólnie, uczyliśmy siebie nawzajem tego co najlepiej umiemy, ponieważ głównym założeniem projektu Brave Kids jest zasada, że ”dzieci uczą dzieci”. Poznaliśmy pełno niesamowitych tańców oraz piosenek. Mieliśmy okazję, podzielić się naszymi umiejętnościami i nauczyć dzieci z innych państw oraz miast sztuki Nowego cyrku. Niesamowita była również współpraca z dziećmi z autyzmem. Próby odbywały się w Zagórzu Śląskim przy pięknym lesie, gdzie można było spacerować wieczorem po warsztatach. Ciężko pracując powstał wreszcie spektakl, który został zaprezentowany w Wałbrzychu oraz we Wrocławiu. Bardzo miłe wspominamy spędzony tam czas i mamy nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy mieli okazje uczestniczyć w tak niesamowitym projekcie.

Maj 2018

Wyjazd do Szczecina

W maju 2018r. Zostaliśmy zaproszeni do udziału, w paradzie organizowaniej podczas festiwalu teatralnego Kontrapunkt w Szczecinie. Z samego rana wsiadliśmy do pociągu, gdzie po 5 godzinach dojechaliśmy na miejsce. Wyjazd był dwudniowy, z noclegiem w bardzo fajnym hotelu . Dostaliśmy klimatyzowane pokoje, które były otwierane specjalną kartą. Pierwszego dnia odbywały się próby z reżyserem parady, oraz zwiedzanie Szczecina. Była bardzo ładna pogoda Zwiedzanie Szczecina zakończyło się spontaniczny wbiegnięciem i zabawą w fontannie. Po powrocie do hotelu i wysuszeniu się wspólnie graliśmy w uno i w inne gry. Następnego dnia wszyscy ubraliśmy się na biało, zrobiliśmy sobie biały makijaż, wzieliśmy sprzęt cyrkowy i wyruszyliśmy w paradzie. Po całym wydarzeniu spakowaliśmy się i poszliśmy na pociąg. Do Wrocławia wróciliśmy około godziny 21.

Przegląd sztuki cyrkowej w Dobrzyniu:

Zostaliśmy zaproszeni na festiwal,, Magia cyrku”, który odbył się w Dobrzeniu Wielkim 26-27 maja 2018. Rano zaraz po zbiórce, wyruszyliśmy naszym szarym autokarem do Dobrzenia. Była to prezentacja naszych umiejętności. W tym projekcie uczestniczyło dużo dziecięcych grup cyrkowych, od których dużo mogliśmy się nauczyć. Było 34 choreografii i bardzo duża widownia. Nasz występ był podzielony na kilka mniejszych choreografii: poi, diabolo, taniec, żonglerka, hula-hop, szczudła itd. Każdy z naszej grupy dostał medal za debiut w festiwalu. Wieczorem zadowoleni z mile spędzonego dnia i z Poznania innych cyrkowców wróciliśmy do Wrocławia. Wyjazd był bardo udany, i będziemy go mile wspominać.

Styczeń 2018

Po raz kolejny podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wspieraliśmy fundację i zbieraliśmy pieniądze. Przez cały dzień staliśmy z puszką i chodziliśmy po całym Wrocławiu. Obok osoby trzymającą puszkę robiliśmy wiele sztuczek cyrkowych i świetnie się bawiliśmy. W tym roku pogoda nam sprzyjała i nie było tak strasznie zimno jak w zeszłych latach. Bardzo się zaangażowaliśmy i chodziliśmy cały dzień od 7 rano aż do zamknięcia sztabu. Zebraliśmy aż dwie pełne puszki i udało się nam zbierać ponad sześć tysięcy złotych!